Wednesday, April 29, 2015

اجمل رسائل حب للم� طوبين والعاشقين 2014

 

 

اجمل رسائل حب مصرية للمخطوبين والعاشقين 2014



 

 

  • لو يحرمني الزمن رؤياك مش هيحرمني من ذكراك .. بحبك و بوعدك مش هنساك
  •  
  • حياتي في خطر مشتاق رسايل من القمر يا ترى هيرسل ولا اشرب من البحر
  •  
  • كل شئ اقدر عليه..الا بعدك عن حياتى..هو عمرى يسوى ايه..بعدك ياحياتى
  •  
  • صباح الشوق ياللي من العسل أصفى.. و لو بإيدي علاج الناس هخلي شوفتك وصفة
  •  
  • عندي لك وردتين : ورده تبوسك وورده تداعب خدودك و تقول صباح الخير
  •  
  • أنا مدينه حدودها ذكراك .. بحورها عشقك جسرها وصلك عاصمتها قلبك و الميناء هى حبك
  •  
  • علمتني الشوق وعرفتني بالحب .. وكرهتني في تلاتة .. غيابك .. وبعدك ..وفرقاك
  •  
  • أسأل الذي جمعنا في ..دنيا فانيه .. أن يجمعنا ..ثانيه في جنـة قطوفها ..دانيـه ..
  •  
  • قبل ماتظن انى ناسيك ويبدأ الشك يلعب بيك برسلك ست حروف شيك( و ح ش ت ن ي )
  •  
  • نفسي اكون زى النسمه اوصلك فى ثوانى واخدك بين احضانى وابوسك وارجع تانى
  •  
  • مساء الشوق ياللي من العسل أصفى.. ولو بايدي علاج الناس لأخليك للناس وصفه
  •  
  • الإنسان يحب أكتر من مرة ….. يصاحب أكتر من مرة ….. بس ما يلاقيش زيك بالمرة …… أحبك .
  •  
  • لو الحب كلام كنت كتبتلك الف كتاب بس الحب احساس واللى يحب ماينساش
  •  
  • غايب ولكنى حنبك قلبى وعقلى عندك والله لو تبعد سنين لارجع واقول بحبك
  •  
  • تعلن الخطوط الجويه عن قيام بوسه قويه نرجو من مطار خدك استقبالها بحنيه
  •  

  • أروع القلوب قلبك ..وأجمل الكلام همسك ..وأحلى ما في حياتي حبك

  • خلك جاهز يمكن تنقص الكمية ونحتاجك … ( المرسل ) : مصنع العسل والحلاوة
  •  
  • أنت عنب … حبك عجب … كلك أدب … وزنك ذهب ….. أنت دائي … أنت دوائي … أنت حبي … جواب 
  • نهائي .
  •  
  • هووووووووس ….. ولا كلمة ….. ولا نفس ….. ولا حرف ….. ولا همس ….. حبك نائم بقلبي …..
  •  
  • جمال الليل في نظرة عيونك ……. ونور البدر مرسوم بجفونك ……. وكل الكون ما يسوى بدونك ……. 
  • أحبك !!
  •  
  • أحبك قد الأرض ونملاتو ….. وقد البحر وسمكاتو ….. وقد الرز ورزاتو ….. وقد الشعر وقملاتو …..
  •  
  • في عيونك أسرح ……… وباتصالك أفرح ……… وفي غيابك أغني ……… يا ورد من علمك تجرح ………
  •  
  • أنا لولاك موبايى فصلته ………. ولولا حبك عندي كنت كسرته ………. ولولا مسجاتك ما فتحته ……….
  •  
  • مبروك قبولك في كلية قلبي ، تخصص:حب ، التخرج : مستحيل
  •  
  • أروع القلوب قلبك ..وأجمل الكلام همسك ..وأحلى ما في حياتي حبك
  •  
  • بيقولو الفلك والأرصاد مضيعين قمر، أنتبه ليمسكوك
  •  

No comments:

Post a Comment